byron bay - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Sanne - WaarBenJij.nu byron bay - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Sanne - WaarBenJij.nu

byron bay

Blijf op de hoogte en volg Sanne

02 November 2012 | Australië, Byron Bay

lieve iedereen en suus. ik ben nu in Byron bay en ik heb tien minuten want ik ga even de stad in. met kamergenootjes die wel aardig zijn en uit oostenrijk komen. DIt is niet echt mijn stad want het is veel te stoer en nep. allemaal surfers dude's en te bruine meisjes zonder hersencapaciteit. oke dat is lullig maar het is allemaal een beetje gemaakt hip en gemaakt relaxt. dus ik ben hier vandaag aangekomen en ga morgen weer weg naar Yamba. een stadje ook aan zee. Brisbane was niet zo interessant. alleen maar nieuwe gebouwen en ik ben meer geinteresseerd in oude gebouwen. ik begin er aan te wennen om alleen te zijn en het is best fijn. gister ben ik met kamergenootje uit schotland brisbane in geweest maar ze was niet super aardig en ze liep een beetje achter me aan. als ik een keer tijd heb schrijf ik een langer blog. alles is hier verschrikkelijk duur. duurder dan in nederland water kost al heel veel en een appel is 1,50 euro. dus dat is top. dus ik bezuinig op eten maar dat willen ruud en jolanda vast niet horen :) leuk dat jullie allemaal reageren op mijn blog. die kan ik dan weer lezen. ik moet gaan nu want ze worden ongeduldig.

  • 02 November 2012 - 09:19

    Anouk:

    Hé Sanne, ik kan je vertellen dat ik me tijdens mijn reis op een plek ongelukkig heb gevoeld en dat was in Byron Bay!! Ik voelde me daar ook totaal niet thuis tussen die mensen. Maar dat is mooie, je bent vrij en kunt op zoek gaan naar plekken die je wel aanstaan. Ik hoop dat je ze snel zult vinden. Geniet ervan.

    Anouk

  • 02 November 2012 - 09:26

    Jolanda Joossen:

    Lieve Sanne, kunnen de bruine surfboys je niet imponeren!? Daar was ik ook niet bang voor. Leuk dat je maatjes hebt gevonden. Oostenrijks, duits, ze zijn er allemaal daar. Kun je je duits bijspijkeren ;) Trek lekker verder naar een plek die je wel aan staat. Veel plezier.
    Jolanda

  • 02 November 2012 - 09:49

    Tjoossen:

    sanne ik ben blij weer iets van je te horen en te lezen dat het goed met je gaat
    Ik hoop dat je spoedig iemand vind om verder te trekken
    Veel plezier en geniet er maar van
    groetjes Oma

  • 02 November 2012 - 11:41

    Nienke:

    SANNE!!!!
    Leuk dat je een beetje vriendinnetjes gemaakt heb!!
    Jammer dat het een beetje nep is daar maar hopelijk is het wel gezellig met die meiden
    Ik heb eigelijk geen tijd nu want moet naar college maar vind het in elk geval leuk dat om weer wat van je te horen. Alleen zijn is soms best lekker idd. Geniet ervan!!
    (niet te bruin worden he dan zijn we in maart allemaal jaloers!! en ben jij zo'n neger vergeleken met ons)
    zorg goed voor jezelf en bezuinig niet te veel op eten ;)
    Xxxx

  • 02 November 2012 - 15:52

    Ruud:

    Lieve Sanne, vandaag lekkere brownies gemaakt. Ga zo dadelijk naar de winkel om een paar kaasstengels te kopen. Ik eet ze zelf maar op. Waar kunnen wij het eerste voedselpakket droppen? Geef even de juiste coordinaten op in de Australische woestijn. Ze eten zeker niet veel appeltaart daar? Bij de expeditie is een van de belgische broertjes er uit gestemd en bij de masterchef dat meisje met een hoofddoek. Ik ga boodschappen doen (15.55), het is vies, guur en koud. Groeten Ruud.

  • 02 November 2012 - 16:33

    Sheila:

    Hee heb je je al aan mn opdrachtje gehouden? Ik had gevraagd om foto's van kunstwerken of sixpacks xD

  • 02 November 2012 - 20:39

    Anne:

    lieve san,
    Ik vind het leuk dat je weer een blog hebt geschreven, dus daarom deze reactie. Maar er staat hetzelfde in als in je e-mail, dus ik zal verder reageren in mijn nog te schrijven super lange e-mail :) Dus wacht maar af...
    Ciaodies! X

  • 02 November 2012 - 23:27

    Heidi From Deutschlande:

    Sanniepannieee!
    I miss you. Ik heb vandaag gewerkt bij 'Das Coen und Sander fest'. Je weet wel, die van de radio. Het was echt heel erg lachen. Ik moest zo'n dirndl-jurk aan. Zoals je altijd ziet op tv, van die duitse meisjes met jurkjes die hun tieten extreem oppompen. Maar mijne deed dat gelukkig niet zo. Als je op fb kijkt, zie je een foto ;). Er komen er nog meer! Het was echt vet lachen, want ik moest in de zaal bier verkopen. Arash tapte en ik moest munten tellen en lief lachen. Nouja, als ik 1 ding kan, haha!.. Het was dus wel echt leuk, kwamen steeds weer bij dezelfde mensen dus ging ook allemaal praatjes maken met iedereen enzo. Morgen nachtfeest, hardstyle/hardcore. Heb ik echt geen zin in eigenlijk. Hele nacht op andermans jassen letten, getver. En al die mensen aan de pillen.. Maarja, alles voor het geld! Het verdient wel lekker. Hopelijk deze week een goed salaris, dan kan ik misschien een nieuw snowboard kopen! Voor de wintersportweek van school. (Saaaay oeh, ah, ALO Amsterdam ^^.) Ik had er 1 aangeboden gekregen voor 80 euro. Dat is echt suuuuuper goedkoop. En waarschijnlijk is mijn salaris deze week meer dan 80 euro, dus dan kan ik hem gewoon kopen! Echt bizar, bij me vorige baantje moest ik daar wel een maand voor werken, en als ik pech had had ik dan nog net te weinig. Maargoed, ik ga zo maar slapen, want morgen komt het er niet van! Het is hier nu 23:17 haha, voelt als 03:17.., door dat ik de hele dag heb gewerkt. En we gingen ook nog eerder stoppen. Zou tot 9uur duren, maar omdat iedereen dronken was en er chaos kwam, heeft de baas der bazen alles om half 8 al dicht laten gooien. Dus al die mensen vet saggo natuurlijk, maarja kon ik ook niets aan doen. Wij, iedereen die in de zaal moest staan met bierbuggie (zo'n heel groot biervat op wieltjes), mochten toen ook eindelijk pas pauze houden. Hadden allemaal sinds 1u niet meer gegeten, hadden echt honger als beesten! Toen ik om half 10 ofzo naar huis ging, ging ik nog een milkshake halen bij de burgerking, lekker in me eentje, terwijl het bijna vriest. En daar stonden weer een paar van die jongens waarbij ik de hele avond bier had staan verkopen. Alleen herkende ze me niet dacht ik, omdat ik helemaal omgekleed was, maar dat was dus niet zo! Dus nog gezellig met hun staan praten haha. Ze wilde dat ik met hun mee uit ging, maar dat heb ik maar even lekker niet gedaan. En nu ga ik echt slapen. Welterusten!! xxxxxxx van Sarieeee
    (ps, ik typ zo veel omdat je dat blijkbaar leuk vind haha, als je mijn gelul niet meer aan wilt horen, moet je dat maar in je volgende blog zetten ;p)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 28 Mei 2013
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 7748

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2012 - 07 Maart 2013

Australie, Nieuw Zeeland, Thailand

Landen bezocht: