coromandel. tauranga. taupo. wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Sanne - WaarBenJij.nu coromandel. tauranga. taupo. wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Sanne - WaarBenJij.nu

coromandel. tauranga. taupo. wellington

Blijf op de hoogte en volg Sanne

08 Januari 2013 | Nieuw Zeeland, Wellington

Haai iedereen. Ik ben weer aan het reizen!. Eindelijk weg uit coromandel. De eerst stop was tauranga. Maar dat was niet zo heel interessant. De hoofdatractie was een berg. Waar iedereen dan maar achter ellaar omheen liep. En dat was het wel. Ben daar nog naar de film geweest. Life of pi. Maar het boek vind ik beter. Toen doorgereist naar taupo. En daar vier dagen gebleven. Is een klein stadje met een supergroot meer. En het weer was goed. Dus gekayakt. En hardgelopen en in de zon gelegen. En op de tweede dag kwam er een meisje naar me toe die ik herkende. Een duits meisje dat vaak naar het cafe kwam en daar in de buurt werkte. Dus toen zijn wr samen naar de waterval gelopen en in de avonden iets gaan drinken. En dat was gezellig. Verder in taupo niet zo heel veel gedaan. Beetje reis gepland. En het plan nu is (kan morgen veranderen). Om naar het zuidereiland tegaan. Ja het kwam voor mij ook als een verassing. En dan daar tien dagen ofzo in het noorden van het zuider eiland te reizen. Dan ferrie terug en van wellington of in een keer met de bus/trein naar auckland of met een stop in raglan of zoiets. En dan vanaf auckland naar het noorden. Helemaal tot het uiterste punt. En daar misschien dan duitse meisje weer opzoeken want die werkt daar ergens. Of misschien zelf nog een baantje voor anderhalve week vinden. En dan 7 februarie naar thailand!!!. Lekker niksdoen. O dan verandert er niks :). Hoop dat iedereen een leuke jaar wisseling heeft gehad. Suus en mila gefeliciteerd! Heel veel liefs sanne ps. Als iemand veel geld wilt verdienen dan moet je in australie en nieuw zeeland de schoenen verkopeb met van die touwtjes eraan. Die indiane schoenen die ikheb. Serious elke dag zegt er wel iemand.ook jongens. Mooie schoenen. Ik zie een gat in de markt

  • 09 Januari 2013 - 08:36

    Anne:

    lieve san(ne),
    fijn dat je weer aan het reizen bent en het zo naar je zin hebt. goed dat je die keuze hebt gemaakt, want je kan dit alles maar een keer doen. de tijd gaat echt snel, je bent over 2 maanden alweer thuis!!
    ik heb vandaag studiekeuzedag, maar daar hoef ik nu niet meer heen. ik ga gewoon schoenen verkopen in australie! laat snel weer wat van je horen (als je daar tijd voor hebt).
    veel plezier nog en geniet ervan!
    Xx anne

  • 09 Januari 2013 - 09:06

    Eva:

    klinkt super allemaal! ik kan nu echt niet wachten totdat ik zelf ook weg mag! leuk dat je het zo naar je zin hebt en dat je lekker je eigen ding kan doen. ben je alweer neger bruin, haha? Maak je vooral niet druk over het leventje hier, het regent en het is saai. Als je nou even lekker veel over thailand gaat schrijven dan weet ik alvast waar ik wel en waar ik niet heen moet haha! heel veel plezier sannie, geniet er lekker van, lekker chillen en leuke dingen doen!
    X, eva

  • 09 Januari 2013 - 09:36

    Jolanda:

    Lieve meid, lekker weer 'on the move'. Het lijkt me wel een kans om ook het zuider eiland nog te zien. Maar je kunt ook iets over houden voor de volgende keer :). We zitten hier nog steeds in de donkere dagen. Geniet daar maar lekker! Jolanda

  • 09 Januari 2013 - 10:24

    T Joossen:

    Hoi Sanne een berichtje terug Ik heb de foto,s gezien en je zag er ontspannen uit Je bent nu weer aan het reizen en dat was ook de bedoeling he Leuk dat je daar ook nog bekende tegen komt (dat duits meisje)Ik ben gisteren naar liesbeth geweest die is verhuist ze woont daar heel groot we gaan wel eens kijken als je nog eens hier bent Van middag ga ik naar iemand die 80 word dus sanne feniet nog maar nu je nog jong ben en de kans hebVele groetjes en veel liefs van Oma

  • 09 Januari 2013 - 12:55

    Floor:

    Heee Sanne,

    Wat grappig van die schoenen!
    als je vrij bent dan zie je altijd overal mogelijkheden terwijl als je thuis zit in de dagelijkse beslommeringen dan kom je daar niet achter! Zeer functioneel zo'n reis. Misschien is dit het begin van een enórme carriere, haha.

    Ik zie op de fotos opeens dat je erg op je moeder lijkt, wat geinig.

    Nou, geniet ze he!! Heeeeerlijk in al die gezellige hostels, zag er echt gezellig uit op de foto.
    Groet!
    Floor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 28 Mei 2013
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 7749

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2012 - 07 Maart 2013

Australie, Nieuw Zeeland, Thailand

Landen bezocht: