thailand. bangkok. ayutthaya. sukhothai - Reisverslag uit Sukhothai, Thailand van Sanne - WaarBenJij.nu thailand. bangkok. ayutthaya. sukhothai - Reisverslag uit Sukhothai, Thailand van Sanne - WaarBenJij.nu

thailand. bangkok. ayutthaya. sukhothai

Blijf op de hoogte en volg Sanne

15 Februari 2013 | Thailand, Sukhothai

Hallo. Thailand is warm. Mooi. Vol. Hectisch. Muggen. Veel zwerfhonden/katten. Veel buddhas. Tuktuks. Rijke westerse mensen. Groot geld , weinig euro.s . Overal schoenen uit doen. muggen. .Veel salamanders. Weinig airco. Veel brommers. Geen regels. Warm. Chinees nieuwjaar. (Waarom). Paraplus. Geen idee watik eet maar altijd zoet. Veel fruit. Warm. Mug. Veel paraplus en tempels. Overal die koning op posters. Met zijn vrouw.? Veel ijs. Onhoofde kippen. Aardige mensen. Onaardige mensen. Spreken geen engels. Andere letters. Warm. Klamboe ophangen. Aardige persoon uit limburg. Spijkerbroeken. Mijn muggenbulten hebben mijn benen. Teveel betalen. Ontbijten met rijst. Lunchen mt rijst. Avondeten met rijst. Ventilator. Siesta. Markten. Nachtmarkt. Drijvenden markt. Levende visse in bak zonder water op markt. Zoetigheid. Warm. Tevreden. Sanne

  • 15 Februari 2013 - 08:41

    Jolanda:

    Het klinkt erg enthousiast! De foto's die je stuurt zijn super mooi. Moet die Limburgse geen carnaval vieren? Hier is het koud, glad, druk, moe, bijna vakantie, herrie, druiliger, auto's, radio, werk enz.

  • 15 Februari 2013 - 08:50

    Astrid:

    Zo Sanne, dat klinkt in alle opzichten anders dan Nieuw zeeland...! Behalve dat jij er kennelijk ook weer geniet en tevreden bent :-) Veel plezier met alle nieuwe indrukken. Doei, Astrid

  • 15 Februari 2013 - 09:03

    Eveline:

    's avonds lig ik in mn bedje
    en dat is me echt geen pretje
    want de muggen zoemen blij
    en het is een heel karwei
    om ze allemaal dood te maken
    en ik wil veel liever slapen
    dus mijn advies is
    smeer je in met citronella ella ella eeh eeh eeh
    smeer je in met citronella ella ella eeh eeh eeh
    smeer je in met citronella ella ella eeh eeh eeh
    smeer je in met citronella ella ella eeh eeh eeh eeh eeh eeh

    veeeeeel plezier nogggg!xx

  • 15 Februari 2013 - 13:48

    T Joossen:


    Hoi sanne Evenreageren op Thaland het is weer helemaal anders als die twee andere
    landen en ook niet zo gemakkelijk met al die muggen en minder regels Maar er zijn ook wel mooie en interesante dingen he geniet daar maar van Blijf dat meisje ook nog wat
    Samen lijkt mij wat aangenamer
    Sanne pas goed op en geniet maar groetjes Oma

  • 15 Februari 2013 - 13:54

    Jorien:

    Haha mijn muggenbulten hebben mijn benen xD

  • 15 Februari 2013 - 19:25

    Koekiemonster:

    Denkje dat dit lekker leest??
    Niemand commentaar daarop?
    Ik heb nieteens alles gelezen. Alleen wel gezien dat er 2x warm en 2x mug in staat...
    Maar ik dacht dat je ging vertellen over je brand!
    Zal ik dan maar vertellen over mijn avonturen van vandaag?
    Ik zat dus in de bus van school opweg naar huis, met 6 mensen uit de klas, gaat hij ineens kei-keihard remmen. Weet je wel, als de bus ineens ff vol op de remmen gaat? Nou, nu nog 3x erger. Een jongen uit me klas vloog zo 3meter naar voren. We zaten helemaal achterin en hij zat zeg maar op de stoel voor t gangpad. Snappie? Naja, blijkbaar waren we dus afgesneden door een auto ofzo. Die dacht even snel voor de bus langs te kunnen sjeezen. De busschauffeur heel snel uitgestapt om de bestuurder aan te spreken. Die was echt suuuuperboos ofzo, hij zag er aggressief uit. Toen stapte hij weer in en reed heel hard weg. Dus wij dachten na een tijdje; waarom rijdt de bus niet door? Bleek dus dat er een man op de grond in de bus lag. Hij was net als de jongen uit me klas omgevallen. Alleen dan even erger. Ambulance, politie, alles. Vet erg. De politie wilde ook getuigen enzo, om die man die door gereden was op te kunnen pakken. Maar wij hoefde niet te getuigen, want wij zaten achterin, dus hadden niet gezien wat er vooraan gebeurde. En toen alles opgelost was, moesten we wachten op een andere bus, want de bus waar we inzaten mocht niet wegrijden, er moesten eerst foto's worden gemaakt ofzo.
    Spannend he? Zo maak je nog eens wat mee, als je een keertje een andere route neemt.
    Maar nu moet ik gaan werken. Goldfish, blupblup. Zoek maar op, best leuk. Sta alleen niet in de zaal...

    Liefsxxxx

  • 20 Februari 2013 - 16:44

    Eva:

    ik ben jaloers dus ik reis je snel achternaaaa. x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 28 Mei 2013
Verslag gelezen: 1572
Totaal aantal bezoekers 7747

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2012 - 07 Maart 2013

Australie, Nieuw Zeeland, Thailand

Landen bezocht: