picton, takaka - Reisverslag uit Takaka, Nieuw Zeeland van Sanne - WaarBenJij.nu picton, takaka - Reisverslag uit Takaka, Nieuw Zeeland van Sanne - WaarBenJij.nu

picton, takaka

Blijf op de hoogte en volg Sanne

16 Januari 2013 | Nieuw Zeeland, Takaka

heey, ik ben nu in takaka. Maar na wellington was de eerste stop picton. een klein havenstadje waar de grote ferries van het noorden in de zomer 8 keer per dag aankomen. maar toch een heel leuk stadje. en daar ben ik drie dagen geweest. mijn hostel was verschrikkelijk saai. maar het hostel ernaast was heel gezellig dus daar ging ik elke avond heen. verder veel gewandeld. een supermooi landschap. en daarna met de bus naar takaka gegaan. ik had niet echt een idee waar het was. en het bleek te zijn bij de golden bay. wat wel goed klonk. en het is hier ook mooi. alleen heeft het drie dagen geregend. en vandaag weer. maar gister was er zon en ben ik gaan kayakken. wat supermooi was. en zeehonden gezien. en heelveel kwallen. helaas:) , die mogen ook wel gewoon uitsterven. en ik heb vier nieuwe foto's geplaatst van het kayakken en ik zal proberen ook nog een paar foto/s van picton te plaatsen. vandaag ga ik naar nelson reizen. dat weer richting picton. en daarna wil ik misschien naar kaikoura. of ga ik in een keer door weer naar het noorden. naar auckland en daarboven. ik weet het niet zo goed. alle tips zijn welkom. in ieder geval kan ik niet verder naar het zuiden dan kaikoura want daar heb ik niet genoeg tijd voor. het is een beetje een rare blog. maar ik heb nogal een tijdsdruk. want ik heb de computer in de bieb maar voor een half uur. en dat is niet zo veell. verder zijn er nog vragen binnen gekomen :) van juud: of ik nog lekker dingen heb gegeten en of ik nog steeds de snoepjes waar ik aan verslaafd was koop
antwoord: ja ik heb een falafal sandwich gegeten wat heel lekker was en verder nee ik koop die snoepjes niet meer. naja vandaag niet, maar ze zijn goddelijk. ik zal daar ook eens een foto van plaatsen
sarie: vraag. waar denk je aan voordat je gaat slapen
antwoord: ik denk niet ik ben meestal zo moe dat ik meteen in slaap val. en ik weet dat ze niet blij is met mijn simpele antwoord :). dat was het weer. vandaag dus op naar nelson. als het leuk is blijf ik daar nog een dag. en dan zie ik wel weer verder. liefs Sanne

  • 16 Januari 2013 - 23:02

    Jorien:

    Jo! Cool die foto's :) Welke kleur waren die kwalletjes? Jammer van de regen... Wel nog lekker warm? Hier is het kouudd, maar toch even langs de ijscoman gegaan :)

  • 16 Januari 2013 - 23:12

    Suus:

    Brrrr hier is sneeuw... Geniet van de zonnige dagen die je hebt:)

  • 17 Januari 2013 - 08:08

    Anouk:

    Hé Sanne, leuk om van je te horen! Je moet echt wel verder naar het zuiden gaan hoor! Pancake Rocks, Mt Cook en Milford Sound enzo. Dat mag je niet missen! Maar goed, je hebt in elk geval pindakaas dus wat dat betreft moet het goedkomen:-) Veel plezier!!

  • 17 Januari 2013 - 09:17

    Marjolein:

    Hee san, ik kan alleen maar zeggen: volg je verdwaalde intuitie :p, noord of zuid wat maakt t uit, als je er maar lol in hebt! En wat lees ik nou, zeg jij nou als dierenvriend dat alle kwallen uit mogen sterven.. :o, dat is wel een schok. Maar veel plezier in Nelson!!

  • 17 Januari 2013 - 19:00

    Arno:

    Het is weer een genoegen je reisavonturen te lezen. Een beetje tijdsdruk (max. 1/2 uur) is helemaal niet slecht. Adviezen heb ik helaas niet. Dat wordt straks andersom. Je kunt me het nodige 'wijs maken'. Liefs uit de Kanaalstraat.

  • 18 Januari 2013 - 21:30

    Shel:

    Hee san! Leuke namen hebben die stadjes daar in nieuw zeeland. Klinkt wel grappig takaka xD hebben ze daar veel eigen cultuur of is t vooral westers? Ik hoop dat je geniet van je warme zomer daar, want hier is t koud. En ik zit aan de leer voor tentamens, denk daar maar niet aan! Ontspannen lijkt me wel chill. Doe jij dat maar voor mij nu xD dinsdag mag ik ook weer rustig aan doen. Speak to you soon :) Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 28 Mei 2013
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 7762

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2012 - 07 Maart 2013

Australie, Nieuw Zeeland, Thailand

Landen bezocht: