nelson. kaikoura. picton. wellington. auckland. - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Sanne - WaarBenJij.nu nelson. kaikoura. picton. wellington. auckland. - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Sanne - WaarBenJij.nu

nelson. kaikoura. picton. wellington. auckland.

Blijf op de hoogte en volg Sanne

20 Januari 2013 | Nieuw Zeeland, Kaikoura

Haai iedereen .. ik ben nu in kaikoura. Was eerst in nelson was heel leuk. Had een heel gezellig kamergenootje. E ben met haar voor de tweede keer naar de film les miserables geweest. En ik wilnog een keer. Ik heb eeen KWALLENBEET. Hoe cool is dat. Nog nooit gehad. Maar voelt minder chill. Waarschijnlijk ben ik na het kayakken. Toen ik door ondiepmodderig water liep in een kwal (heel vies idee) gaan staan. Maar ik leef nog. Na nelson naar kaikoura gegaan. Hier niet zoveel gedaan. Was ziekjes dus vooral geslapen. Wel nog heel veel zeehonden gezien met de busreis hier naar toe. En in plaats van een kat wil ik nu ee zeehond zijn in min volgende leven want die doen echt nog minder. Soms ff zwemmen en de rest van de tijd in de zon liggen. Ik heb vandaag om 7 uur s. Avonds de bus naar picton en dan kom ik daar aan om 9 uur nog wat. En dan morgen 1 uur de ferrie naar wellington. En dan kom ik daar half 5 aan dan om 7 uur de nachtbus naar auckland. Waarik 6:50 am aam kom. In de ochtend dus. En dan is het eh de22 denkik en dan moet ik de 23 mijn nieuwe bankpas ophalen bij de nederlandse ambassade ofzoiets. Top plan van de ing. Vandaag de haast. En dan ga ikweer zo snel.mogelijk uit auckland. Naar het noorden naar de bay of islands en daar verder op zoek naar de plek waar het duitste meisje werkt die ik ontmoete in coromandel en toen weer in taupo. Want ik magdaar misschien ook een week werken. Dus ikga even kijken of dat leukis. Alleen het plekje staat niet in de lonely planet. Of uberhaupt op de kaart. Dus dat wordt nog een zoektocht. Maarik zal wel zien. Dat was het voor even . Liefs sanne

  • 20 Januari 2013 - 23:59

    Suus:

    Okee superleuk doei

    Ps succes met je kwallenbeet

  • 21 Januari 2013 - 00:14

    Prins:

    En ik eet een koekie. Op advies van jou pindakaasboterham.

  • 21 Januari 2013 - 01:15

    Jud:

    Leukie san

  • 21 Januari 2013 - 07:05

    Anouk:

    Hé Sanne, volgens Frank moet je plassen op een kwallenbeet!! (hij kijkt iets te vaak naar al die survivalprogramma's op national geographic)

  • 21 Januari 2013 - 09:22

    Evelin:

    Oooh succes met je zoektocht!! Kuzzzzie

  • 21 Januari 2013 - 12:01

    Nin:

    Sannie!!
    oeeee een kwallenbeet stoer hoor!! (ik hou niet van kwallen)
    je hebt het er maar druk mee al dat reizen :P hihi
    succes der mee
    hopelijk vind je dat duitse meisje
    Xxx
    p.s. veeeeeeeeeeeeel photo's maken!!

  • 23 Januari 2013 - 16:38

    Eva:

    ik ben echt jaloers op je

  • 14 Februari 2013 - 00:13

    Astrid:

    Hé lieve Sanne, en nu willen we natuurlijk ook wel eens lezen hoe je het in Thailand hebt?! Doei, Astrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 28 Mei 2013
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 7758

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2012 - 07 Maart 2013

Australie, Nieuw Zeeland, Thailand

Landen bezocht: