aankomst - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Sanne - WaarBenJij.nu aankomst - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Sanne - WaarBenJij.nu

aankomst

Blijf op de hoogte en volg Sanne

31 Oktober 2012 | Australië, Brisbane

haai iedereen, ik ben gister aangekomen in Brisbane. Ik heb nog niet heel veel te vertellen. Aangezien in vooral geslapen heb. nu is het hier bijna elf uur in de ochtend en bij jullie is het denk ik 2 uur in de nacht. het is heel mooi weer. Ik heb net een soort van presentatie gehad over werken in Australie, wat super handig is omdat ik dat niet ga doen. Maar ik mag hier wel gratis internetten dus dat is chill. In mijn hostel deel ik een kamer met twee duitse meisjes en een wat oudere mevrouw geen idee waar ze vandaag komt maar ze snurkt wel nogal. Ik denk dat ik of morgen of overmorgen richting sydney ga en dan onderweg nog een paar keer stop. Brisbane is niet super interessant. Met mij gaat alles goed al hoewel ik nu wel dorst heb dus ik ga zo wat drinken kopen. Dat was het tot nu toe. Liefs Sanne

  • 31 Oktober 2012 - 07:31

    Ruud:

    Hoi sanne, het is hier nu 7.29 wintertijd. Dus bij jouw is het nu 16.29 toch? Volgens internet is het lekker weer in brisbane de komende week, rond de 30 graden. Hier is het ook lekker warm, tenminste als de verwarming aan is. Buiten is het guur en nat, en vroeg donker. Veel plezier verder in brisbane. Ruud

  • 31 Oktober 2012 - 08:08

    Astrid:

    Hé Sanne, fijn te lezen dat je goed overgekomen bent! Wel eerst brisbane gaan bekijken hoor, voordat je verder gaat, je weet maar niet wanneer je weer 's in die stad komt toch? Veel plezier!! Astrid

  • 31 Oktober 2012 - 08:22

    Anne :

    Sannie! Fijn dat je goed bent aangekomen. Ik had ook gehoord dat Brisbane niet zo bijzonder was. Maar ik zou niet gaan haasten, je hebt alle tijd! Geniet ervan. Ik ga nu lekker zingen en heb vanavond halloween party. Hou me op de hoogte. Liefs, Anne

  • 31 Oktober 2012 - 09:20

    Mila:

    Ha Sanne, jij je primeur in Brisbane, ik mijn primeur als reageerder op een reisverslag. Ik weet wel wat het leukste van die twee is :). Ik vind je erg stoer en vind het leuk je reisverhalen zo te kunnen volgen. Goeie reis! liefs, Mila

  • 31 Oktober 2012 - 10:46

    Ninke:

    Hey sanne!!!
    Ik vind het nog steeds zo'n raar idee dat jij nu helemaal aan de andere kant van de wereld zit in het zonnetje en dat ik hier zit te verkleumen achter m'n laptoppie. Hier is het nu 10:43 dus bij jou zal het nu wel avond zijn. Super fijn dat je goed bent aangekomen (maar stiekem wist ik dat natuurlijk al voor ik dit las ;)).
    Ik weet zelf niks van brisbane maar het is australie dus dat is sws super vet!!
    Oke maar stiekem moet ik nu m'n verslag schrijven want dat moet morgen af enzo, maar eigelijk wil ik nog veel meer schrijven. Maar vooral veel meer weten!!
    Hou ons op de hoogte en veel plezier in brisbane en later ook in alles richting sydney!! En idd wat anne zeg, neem de tijd, niet haasten en vooral heel erg genieten!!!
    Xxxxx heel veel liefs van nienke

  • 01 November 2012 - 11:35

    Floor:

    Veel plezier!! Ik ben jaloers ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 28 Mei 2013
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 7762

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2012 - 07 Maart 2013

Australie, Nieuw Zeeland, Thailand

Landen bezocht: