Yamba , coffs harbour - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van Sanne - WaarBenJij.nu Yamba , coffs harbour - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van Sanne - WaarBenJij.nu

Yamba , coffs harbour

Blijf op de hoogte en volg Sanne

06 November 2012 | Australië, Coffs Harbour

heey iedereen, Ik Ben nu in Coffs Harbour. Wat leuk is. Ik zit op een leuke kamer met 3 aardige personen. Hiervoor was ik in Yamba. Was ook wel chill. Alleen jammer dat ik niet mag zwemmen en zo. En dan elke dag aanhoren van kom naar de surflessen enzo is wel vermoeiend. Want alles gaat hier over surfen en de zee. Het is hier 30 graden en zo. en ik had mijn neus nogal verbrand :). was wel grappig, aangezien ik nog helemaal niet bruin ben en dan een knalrode neus die nu aan het vervellen is. ik denk dat ik morgen naar port macquire of zoiets ga. moet nog even kijken. ik heb de bus al geregeld maar het hostel nog niet. in yamba was ik langs de zee aan het lopen en toen zag ik opeens een dolfijn. was best wel cool. en hier blijken walvissen te zitten. dus misschien ga ik nog naar de zee vanavond of morgen ochtend. verder heb ik niet zoveel te vertellen. een kamergenootje zei dat alle stadjes aan de zee in de oostkust van australie een beetje het zelfde zijn. en dat klopt wel een beetje. dus ik ga nog naar port macquire en dan denk ik in een keer naar sydney. en dan misschien het binnen land in. en bondi beach natuurlijk. liefs Sanne

  • 06 November 2012 - 07:44

    Sarie:

    Sounds amazing! <3

  • 06 November 2012 - 08:06

    Frieda:

    Klinkt super! Veel plezier en maak veel foto's, ik wil ze zien!! xx

  • 06 November 2012 - 10:38

    Ruud:

    Haai, heey Sanne. Nu je toch daar aan de Oostkust van Australie bent, moet je wel een keer de zee op om walvissen te spotten. Die excursie krijg je van mij cadeau, mits je mooie foto's kan maken van die prachtige dieren. Ik zit nu op mijn werk en ben het Topsectorenpanel aan het opschonen. Je weet weel hoe dat gaat. Verder moet ik vandaag een vragenlijst 3.0 in elkaar flansen over de innovatiekracht van de Topsectoren. Leuk werk toch? Waarom ben je nog niet bruin? Je loopt al een week rond met 30 graden. Wil je ook nog een foto maken van de stand van de maan en mij een keer zeggen hoe vegamite smaakt? In de Volkskrant stond een artikel over Nieuw Zeeland. Om de echte cultuur daar te proeven moet je volgens de krant naar een rugbywedstrijd gaan. Verder wordt in november-december alles omgetoverd tot Hobbit-paradijs in N-Z. Die film komt dan uit en is in Nieuw Zeeland opgenomen. Nu ga ik weer verder met werk. Liefs Ruud

  • 06 November 2012 - 11:11

    Nienke:

    SANNE!!!
    klinkt echt allemaal super vet ik ben echt stik jaloers!!
    Gewoon zomaar zonder je best ervoor doen een dolfijn zien heerlijk in het zonnetje lopen (snickers eten ;P) en ontspannen for life!! GE-WEL-DIG!!! Vergeet niet om veel foto's te maken he!!
    Misschien moet je wel wat beter je neus in smeren :P haha ik zie het al helemaal voor me maarja dan wel heel overdreven en een beetje incartoon vorm jou knal rode neus bij een bleek huidje :P
    Maar dat je nog niet bruin bent joh! Is het nog niet zulk mooi weer geweest of ben je gewoon nog teveel binnen geweest? Ben je stiekem niet ook een klein beetje bruin
    HEEEEEEEEEEL veel plezier nog in elk geval
    Xxxx kuzzies

  • 06 November 2012 - 12:50

    Sheila:

    Heeeee san!
    Klinkt leuk daar joh, jammer dat je niet mee kunt surfen... Hoop dat je nog wel kans maakt bij de hotte surfdudes :) hier in NL is het koud, dus ik ben jaloers, en natoek leren voor tentamen... Maar over 2 dagen eindelijk daar vanaf en dan kan het feesten beginnen; inauguratie op donderdag!! =D ik houd je op de hoogte;) have fun met de dolfijnen

  • 06 November 2012 - 14:41

    Anouk:

    Ga je nog naar Fraser Island? Eens wat anders dan een stadje aan de zee waar alleen maar gesurft wordt....

  • 06 November 2012 - 17:25

    Floor:

    Waarom mag je neit zwemmen? je oren?
    AAh wat jammer voor je! Gauw naar de woestijn dan ;-)
    Ik heb toen op Honduras gedoken met een vriendin . En zij had altijd oorontstekingen en nu ook, ze moest stoppen met de duikcursus. Zo zielig! En zonde van het geld!
    Ik had ook oorpijn maar bij mij zat er alleen maar prut in mijn oren. Voor 8 dollar werd dat er door een particuliere dokter verbonden aan een een luxe resort uitgespoten. Yak! zei mijn vriendin toen.
    Maar ik kon wel verder duiken.
    Was niks voor mij trouwens, duiken, na mijn PADI nooit meer gedaan! Vond t vrij benauwd onder water.
    Anyways, jouw reis doet me nu al weer aan de mijne denken. Heerlijk ;-) Veel plezier!!

  • 06 November 2012 - 21:26

    Eveline:

    Saaannnniiieee!
    30 graden en dolfijnen, hoe chill is dat! logisch trouwens dat je niet bruin wordt, je hebt natuulk de hele tijd je mooie trui aan! fijn dat je een beetje mensen leert kennen. ik ben momenteel weer hard aan de leer over spieren, de huid enz. én embryologie, dus wanneer je voortaan vraagt hoe het met de kleine gaat, kun je een leuk antwoord verwachten (inclusief de woorden cloacale membraan, gastrulatie en extraembryonale coeloom) dus be prepared!

    Nog HEEEEEEL veel plezier pipo!
    kussssiezzz
    Eveline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 28 Mei 2013
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 7762

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2012 - 07 Maart 2013

Australie, Nieuw Zeeland, Thailand

Landen bezocht: