katoomba,melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Sanne - WaarBenJij.nu katoomba,melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Sanne - WaarBenJij.nu

katoomba,melbourne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

23 November 2012 | Australië, Melbourne

Er zijn vele verzoeken binnen gekomen voor nog een blog. Dus bij deze. Ik ben nadat ik naar sydney was geweest naar katoomba gegaan. Dst was ee klein stadje twee uur van sydney. Midden in het natuur gebied de blue mountains. Das was heel mooi. Maar ik zat in mij eentje in de 6 persoons kamer dus dat was wel jammer. En daarna ben ik teruggegaan naar sydney om vandaar de nachtbus naar melbourne te nemen. De bus was helemaal volgeboekt dus slapen lukte niet. En toen was ik rond 9 uur in melbourne en toen mocht ik nog niet inchecken. Dus toen ben ik een gratis tour gaan doen. Die wel leuk was. En daarna heb ik een gratis meditatieles gedaan. Dat zeker interessant was. Waarna ik met allemaal diepzinnige vragen zat zonder antwoorden. Verder heb ik rondgelopen en was ik verdwaald in best een leuke buurt en toen vroeg een oud vrouwtje mij om te helpen met haar boodschappen en datheb ik maargedaan. En verder is hier een gratis tram dus daar ben ik al een paarkeer mee gegaan. En ikben naar de queen victoria markt geweest en nog veel meer. En gister ben ik hier gekomen waar ik nu ben. In een supervet huis. Met hele aardige mensen. En een heerlijk bed. En gister was bijna heel de familie er bij het avondeten en het was heel gezellig. En vandaag heb ik mijn relaxdag en ik wilde misschien naar de kapper. Maar dat ia 60 dollar. En ik ga misschien een rondje fietsen. Maar je moet hier dus een helm dragen. Volgende week dinsdag vlieg ik naar alice springs en na 5dagen daar vlieg ik door naar perth. En daarna naar nieuw zeeland. Maarnu dus eerst mijn relaxdag. Maar een zit een super enge grote spin in mij kamer! Dus als die dadelijk niet meer op de zelfde plek zit wordt het toch minder relaxt. Ik heb zojuist anderhalve week samengevat maar er mist vast heel veel. Liefs sanne o btw ik kijk de beste serie ooit --> GILMORE GIRLS!!

  • 23 November 2012 - 07:18

    Anouk:

    Doe de familie Kienhuis de hartelijke groeten! Wat een fijne familie hè! Geniet ervan!

  • 23 November 2012 - 08:16

    Astrid:

    Gaaf Sanne, je klinkt al als een echte wereldreiziger! Genieten maar. Lieve groet, Astrid

  • 23 November 2012 - 12:54

    T Joossen:

    Hoi Sanne een berichtje terugSydneywas mischien niet zo,n leuke plek odat je een kamer van zes voor jou alleen had maar met zes eropzou veel geweest zijn
    Maar nu kom je vast goed terecht Ik ben blij dat je nu even tot rust komtgeniet er maar vanik vind het heel lief van die mensen dat je er even mag zijnEn dan horen we weer wel hoe het verder gaat
    Groet jes van Oma

  • 23 November 2012 - 15:46

    Jolanda:

    Dag Sanne,
    We hebben net uitgebreid met je geskypt. Fijn toch dat dat kan. Volgens mij word je daar lekker verwend. Goed eten, veel mensen om je heen en ze nemen je overal mee naar toe. Fijn dat Anouk dit adresje met je wilde delen. Wij zijn ook blij met de familie Kienhuis! Geniet nog van Melbourne. Mama xxx

  • 24 November 2012 - 11:58

    Anne:

    Lieve Sanne,
    Fijn dat je het nu zo leuk hebt. Ik hoop dat je eindelijk een beetje echt kan relaxen.
    Super leuk dat die mensen zo aardig zijn, ik hoop dat je nog meer leuke dingen met ze gaat doen. Hier alles goed, ik hoef dit weekend helemaal niets, dus ik ga lekker chillen.
    Xx Anne.
    P.s: Gilmore Girls rocks :) Echt jeugdsentiment

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 28 Mei 2013
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 7764

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2012 - 07 Maart 2013

Australie, Nieuw Zeeland, Thailand

Landen bezocht: