melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Sanne - WaarBenJij.nu melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Sanne - WaarBenJij.nu

melbourne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

26 November 2012 | Australië, Melbourne

na mijn relaxdag. die minder relaxt was omdat ik was gaan fietsen op een fiets met hele zachte banden omdat ik de pomp niet kon vinden en het dus heel zwaar was. maar daarna was het dus zaterdag en gingen we naar een geweldige huis, in een natuurpark met een zwembad. dus dat was heel chill. en zondag zijn we naar een markt geweest en koffie gedronken in de stad en ik heb nog een rondje gefietst op de nu wel geweldige fiets want willie had de pomp gevonden. en als een dankjewel heb ik cupcakes gemaakt. en morgen moet ik wakker worden rond 6 uur. om een bus te vinden naar het vliegveld. aah geen zin in. vliegen is zo'n gedoe. maarja om ergens te komen moet het toch gebeuren. dus dan vlieg in naar alice springs. als alles goed gaat. ik zal weer een blog maken in perth. en ik heb foto's geplaatst.
liefs sanne

  • 26 November 2012 - 13:02

    Anne:

    Leuke foto's! En maak in Nederland ook maar eens cupcakes voor mij :)
    X

  • 26 November 2012 - 13:02

    Anne:

    Leuke foto's! En maak in Nederland ook maar eens cupcakes voor mij :)
    X

  • 02 Januari 2013 - 22:21

    Nienke:

    nog even een comment over de foto's .... die laatste waar jij opstaat dus de een na laatste foto... daar lijk je toch wel een beetje behaard en ben je soms een beetje aangekomen?
    sorry dat k het zeg hoor maar je ziet eruit als een kameel...
    verder allemaal heel leuk hoor ^^
    XXX
    kuzzies uit leiden!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 28 Mei 2013
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 7768

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2012 - 07 Maart 2013

Australie, Nieuw Zeeland, Thailand

Landen bezocht: