nog in perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Sanne - WaarBenJij.nu nog in perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Sanne - WaarBenJij.nu

nog in perth

Blijf op de hoogte en volg Sanne

11 December 2012 | Australië, Perth

Goedemorgen deze koude morgen. Volgens mijn geheime bron is het daar nu -3graden. Hier is het ook frisjes. Na twee dagen 35 graden is het hier nu 26. Perth is een chile stad met chill plein met gratis wifi en elke dag iets te doen. Net was er een flashmob een hele grote. En gister een kerstmarkt. Dus daar ga ik elke dag even kijken en dat is ongeveer het meeate wat ik doe. Verder lig ik wat bij het zwembad te lezen. Niet te lang vanwege gat in de ozonlaag hier. En ga ik een ijsje halen met twee engels aaridge meisjes van mij kamer. Of ik loop wat door de stad. En ik heb groot nieuwsss oke dat is overdreven maar ik ga waarschijnlijk werken in nieuw zeeland in een vegetarisch restaurant. En i ruil daarvoor mag ik daar slape en eten. En dat maakt mij en mijn geldzorgen happy. En het andere grote nieuws ia dat ik ewn super leuk hempje heb gekocht. Oke laatmaar. Misschien plaats ik er een foto van bij deze blog. Als deze gratis wifi aardig is. En ik zag net een kerstboom met meer dan 100 tandenborstela erin die je gratis meemocht nemen dus al goede gierige nederlander heb ik dat gedaan. Ik ben trouwens nog in perth. Niet meer bij susan en gordon want die moeste naar een bruiloft maar i een hostel sinds vrijdag. Met dus twee aardige engels meisjes die hier al 4 maanden zijn en er was een aardig nederlands meisje maar die was zondag al weer weg. Jammer dat ik sint heb gemist. En delphi. De mensen dan niet het eten. Oja en de kado's. Maar ik neem aan dat die gewoon voor mij gekocht zijn. En geen zorgen die kan je gewoon 7 maart opschiphol geven. En ik wil natuurlijk weten wat iedereen met sint heeft gedaan en gekregwn. Behalve van mar dat is elk jaar hetzelfde. O ik heb het boek zorro gelezen en dat is ee aanrader en in lees nu een boek dat iemand had laten ligge op de kamer en ik snap nu waarom. Het gaat over hoeje je leven zo kan verbeteren dat je altijd gelukkig bent. Uhu. En de hoofdgedachte is bedank alles wat je gebruikt. Dus als je wakker wordt bedank eerst je bed en dan je lichaam voor het slapen dan loop je en bedank je je voeten en alles wat je ziet en zo verder . Heel vermoeiend. Ikheb het tie minuten geprobeerd maar je houdt geen leven over. Dus niet een aanrader.
Ik ga nu want s. Avonds is perth geen leuke stad dan is het opeena vol met dronken aboridginals of hoe je dat schrijft. Een van de grote problemen van australie. Dus ikzorgdat ik dan in hostel ben. Donderdag vlieg ik heeel vroeg naar sydney en vandaar door naqr auckland em dam 7 dagen auckland en dan naar het restaurant zien te komen. Heel veel lieefss sanne

  • 11 December 2012 - 10:32

    Jolanda:

    Hey meissie, wat een superleuk hempje. Mooie kleurtjes, past goed bij je. Hier staat in de krant dat de Australies allemaal verdwalen in de binnenlanden omdat er fouten zitten in de kaarten van Apple op de iPhone. Kan dodelijk zijn, zo staat er. Pfff.
    Perth klink inderdaad als een leuke stad, overdag dan. Hadden Susan en Gordon het toch mis. Leuk dat je in het vegetarische restaurant gaat werken. Neem maar lekkere recepten mee!
    Hier is het koud en guur. Ben ligt de hele dag op de verwarming, en wij werken hard. Iemand moet het doen. Geniet en goede vlucht donderdag. Liefs, mama

  • 11 December 2012 - 11:16

    Oma:

    Hallo Sanne
    Een berichtje terug Gelezen dat je een paar Engels meisjes als gezelschap heb dat is wel aangenaam om samen eens op pad te gaan maar nu moet je weer gaan reizen.zie je daar niet op tegen of heb je het daar nu wel gezien naar new zeeland is weer een ander land en dan gaan werken Geniet nog maar even van je vrijheid Maar dat moet je toch ook eens meemaken he hoe dat daar gaat En daarna kun je nog genietenHier ishet maar koud weer maar dat is daar ook mogenlijk lees ijk het is een leuk chirtjen (ditis niet goed geschreven) Maar alla daar zal wel eens meer eenfout in staan perth
    isoverdag wel een leuke stad Maar dan ben je s,avonds ook wel moei om nog de stad in te gaan want die dronke mannen kun je met zijn drieen wel baas die staan niet zo stevig
    op de benen Nu sannenog veel gezellige dagen een goede vlucht en pas goed op je zelf
    Veel liefs van Oma

  • 11 December 2012 - 14:04

    Judith:

    Haha ik moet lachen

  • 12 December 2012 - 15:08

    Arjan Agema:

    Hee Sanne,

    ik reageer dan wel niet zo vaak, maar ik lees je berichtjes wel steeds, hoor! Leuk om mee te krijgen wat je allemaal doet. En ik vind je heel stoer!

    Ciao!

  • 13 December 2012 - 12:29

    Shel:

    Hoi san!
    Ik wil ook in een zwembad liggen, of erbij.. in de warmte... Denk dat ik dagje sauna plan in de kerstvakans. Jammer dat je afscheid moet nemen v die aboriginals zeg. Hopelijk zijn die zeelanders leuker. Heb je je wel aan mn opdrachtje gehouden? Kunst en architectuur fotograferen..? Ik hoorde dat nieuw zeeland mooie natuur heeft, nou dat mag ook wel op de foto :p Ik heb vanavond superchill disko jaren 80 thema feest op de welbekende vereniging :) fotos van mn Afro en wijde pijpen glitter broek volgen nog op whap goed?
    Xx shel

  • 13 December 2012 - 12:29

    Shel:

    Hoi san!
    Ik wil ook in een zwembad liggen, of erbij.. in de warmte... Denk dat ik dagje sauna plan in de kerstvakans. Jammer dat je afscheid moet nemen v die aboriginals zeg. Hopelijk zijn die zeelanders leuker. Heb je je wel aan mn opdrachtje gehouden? Kunst en architectuur fotograferen..? Ik hoorde dat nieuw zeeland mooie natuur heeft, nou dat mag ook wel op de foto :p Ik heb vanavond superchill disko jaren 80 thema feest op de welbekende vereniging :) fotos van mn Afro en wijde pijpen glitter broek volgen nog op whap goed?
    Xx shel

  • 16 December 2012 - 12:52

    Conny Kips:

    Hoi Sanne,

    Ik heb net al je berichtjes van de afgelopen maand gelezen. Wat een geweldige reis/tijd/ervaring !!
    Goed dat je dit doet, een reis om nooit te vergeten.
    Groetjes Conny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 28 Mei 2013
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 7767

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2012 - 07 Maart 2013

Australie, Nieuw Zeeland, Thailand

Landen bezocht: