auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Sanne - WaarBenJij.nu auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Sanne - WaarBenJij.nu

auckland

Blijf op de hoogte en volg Sanne

17 December 2012 | Nieuw Zeeland, Auckland

Haai iedereen. Ik leef nog. Ik bennu in auckland nar een supervermoeiende vliegreis van perth naar sydney en door naar auckland. Had lang niet grslapen. Want dag voor vliegen was ik met kamergenootje naar gratis buiten bioscoop met zitzakken. Wat super was. De film was bridget jones. Donderdag nacht kwam ik aan in auckland. Meteen naar hostel. En hostel is oke beetje oud. Maar oke. De mensen in de kamer veranderen elke dag behalve een poolse jongen die wel aardig is en nog misschien een paar maanden blijft. Ik heb nog niet heel veel gedaan. Beetje shoppen en naar museum en uitkijkpunt. O en naar de film de hobbit. Want ja dat is de trots van nieuw zeeland. Film was wel oke maar had open einde. Dat vond ik niet zo chill. En ik heb een ticket gekocht voor de ferrie naar coromandel town waar ikga werken. En dat was het voornu. Liefs sanne

  • 17 December 2012 - 19:24

    Ruud:

    He schat, wij leven ook nog allen een halve dag later. Zal bij jouw de wereld al vergaan zijn als wij nog lekker aan het puzzelen zijn, en wijn aan het drinken? Op de kaart is N-Z maar een kleintje vergeleken met Australie. De Hobbit heeft drie delen zei Paco, en pas in het derde deel wordt de draak verslagen. Je kan deel 2 dus wel overslaan. Wij hebben het hele weekend naar The Bridge gekeken, een DVD van Mila en erg verslavend. Gaat over een moord. Het weer is lekker zacht, geen ijzel of sneeuw maar ja morgen kan het slechter worden. Nog drie dagen werken en dan heb ik ook vakantie, maar twee weekjes, maar wie het kleine niet eert, komt nooit in Australie, Nieuw Zeeland of Thailand. Beloof me dat je nog naar een rugbywedstrijd gaat als de competitie daar nog bezig is. Groet Ruud

  • 17 December 2012 - 19:38

    Astrid:

    Hé lieve Sanne, erg leuk om te lezen dat het je zo goed hebt en steeds weer zo aan het genieten bent! 't Wordt inderdaad wel tijd dat je gaat werken, net nu wij hier allemaal net als Ruud een beetje vakantie gaan houden. Straks ga ik met Frieda kerstkaarten sturen, die voor jou sturen we toch maar naar de Roomburgerweg, die vind je dan in maart nog wel :-) Lieve groet! Astrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 28 Mei 2013
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 7763

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2012 - 07 Maart 2013

Australie, Nieuw Zeeland, Thailand

Landen bezocht: