coromandel town - Reisverslag uit Coromandel, Nieuw Zeeland van Sanne - WaarBenJij.nu coromandel town - Reisverslag uit Coromandel, Nieuw Zeeland van Sanne - WaarBenJij.nu

coromandel town

Blijf op de hoogte en volg Sanne

29 December 2012 | Nieuw Zeeland, Coromandel

oke ik heb lang niks van me laten horen, ik heb de afgelopen week in een restaurant gewerkt in coromandel town. heel veel afwas en schoonmaken, en soms gelukkig ook nog wat leuker werk. in ruil voor het werk krijg ik eten en een slaapplek. meer dan een slaapplek kan ik het ook niet noemen,. maar dat gaat nu stoppen want ik moet vertrekken want er zijn te weinig klanten en teveel personeel. maar ik denk eigenlijk niet dat ik het erg vind. ik heb wel geweldige mensen ontmoet. vooral 'vrienden' van het restaurant. en de mensen die hier werken zijn ook wel chill. dus dat is jammer. maar dit geeft mij de kans om nieuw zeeland verder te bekijken en dat klinkt super. ik kan niet te ver zuid want 7 februari moet ik weer ik auckland zijn. maar misschien ga ik toch naar het zuidereiland. ik mag hier blijven toch 2 januari.dus wel nog oud en nieuw hier vieren. elke avond gebeurt hier iets. en dat is het gezellige en leuke. of we gaan naar de pub, of buiten basketballen, of naar iemands huis. etc. dat ga ik wel missen. maar ik merk dat ik meer vrijheid wil en niet meer wil werken. meer heb ik even niet te vertellen. er is teveel deze week gebeurt om het te kunnen samenvatten. maar maak je vooral geen zorgen (mama) alles is goed met mij. liefs en een geweldig nieuw jaar gewenst sanne

  • 29 December 2012 - 10:34

    Arno:

    Goed om te lezen dat het je goed gaat en je vrijheid verkiest boven plicht. Dat laatste kun je de rest van je leven nog doen. Geniet en absorbeer. Je wordt hier wel gemist hoor.

  • 29 December 2012 - 11:08

    Astrid:

    Hé lieve Sanne, beetje tegenslag maar je slaat je er goed doorheen!! Lekker naar het Zuidereiland gaan en zo veel mogelijk beleven. Frieda en ik gaan morgen naar Parijs, ook leuk. Gezellige jaarwisseling en tot volgend jaar! Kus van Astrid

  • 29 December 2012 - 15:11

    T.joossen:

    Hoi Sanne even een berichtje terug Blij weer iets van je tehoren Geniet nog maar wat van je vrijheid Werken kun je straks in Leiden ook weer welJe hebt het daar toch ook meegemaakt en geprobeerd De tijd begint toch ook weeral op te schieten Is het zuidereiland zo bizonder dat mag je toch ook niet missen dan Als je weer in nederland ben is het weer voorbij je hebt nu de kans probeer maar zoveel mogenlijk te zienNu sanne een gezelige jaarwisseling En een voorspoedig nieuw jaar vele groeten en een kus van Oma

  • 29 December 2012 - 21:53

    Anouk:

    Geweldig wat je allemaal doet Sanne! Geniet van Nieuw-Zeeland. Zo mooi... !

  • 06 Januari 2013 - 21:46

    Astrid:

    Hé Sanne, dank je wel voor je lieve papieren nieuwjaarsgroet! Jij natuurlijk ook een prachtig 2013 met veel mooie belevenissen1 Groet! Astrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 28 Mei 2013
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 7761

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2012 - 07 Maart 2013

Australie, Nieuw Zeeland, Thailand

Landen bezocht: