port macquire. sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sanne - WaarBenJij.nu port macquire. sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sanne - WaarBenJij.nu

port macquire. sydney

Blijf op de hoogte en volg Sanne

11 November 2012 | Australië, Sydney

Haai iedereen ik ben nu in sydney. En ik blijf hier tot vrijdag. Hier ovoor was ik in port macquire. Wat super was. Een heel gezellig hostel. Met twee grote picknick tafels dus je moet wel met mensen praten. En ik heb zo veel mensen ontmoet. Mensen uit zweden engeland duitsland polen australie frankrijk zwitseand canada nederland italie etc. En we hadde pizza avonde e bbq avond. Dan ging iederen aan de tafels samen eten. En twee mensn speelde de gitaar en een man de saxofoon en een jo gen kon heel goed zingen dus we hadden ook nog coole live muziek. En daarnaast was er een game kamer met een voetbaltafel wat heel chill was en een tv schuur met nou oude videobanden. Meer dan 200 en banken die zo lekker zaten dat je er in slaap viel. Ik was van plan daar tee nachten te blijven maar dat zijn en 4 geworden. Ook omdat sydney vol geboekt was. Ik zie dat er alemaal spellingsfoute in mijn geweldige blog zitte maarik kan ze niet verbeteren want ik schrijf dit op mijn mobiel. Ik heb nog dolfijnen ge zien in coffs har our en in port macquire. Gister wilde een kamergenootje naar de vuurtoren lopen. En ik dacht van waaromniet. Dusik ging mee. Maar het heeft keihard geregend. Dus na tien minutrn waren we helemaal doorweekt. En ze wilde niet de snelste weg nemen die 9 km was maar de weg over het strans en door het regenwoud wat opzich ook wel weer cool was. Dus het was best zwaar. En ikkhad hrt zo koud. Jadat kan hier ook. Dus toe we de vuurtoren eindelijk hadden bereikt ging ikmaar opzoek naar een bus want anders moest ik nog minste s drie uur terug lopen. Maar die australianen hebben wel een busstop maar niet een bordje met de tijden ofzo dus ikhad een tjjd gewacht in de rege en toen ben ik terug gegaan naar de man die me had verteld waar de busstop was en die was zo aardig ommij helemaal naar het hostel te brengen. Ze zijn evht supervriendelijk hier en beginnen allemaal over de tijd dat ze in amsterdam waren. En mij kamer genootje wilde terug wandelen geen idee waarom. En toen was er dus bbq met rum gemixt met cocosnoot en toen kreegik het weer warm. En dat is ongeveer wat is gister gedaan heb. Ikben ook nog naar ee koalahospital geweest maar daar was niet zoveel aan. Maar drie koalas gezien en die sliepen.en nu ben ik dus in sydney. Ik ben de stad nogniet ingeweesy omdat ik een beetje moe ben want ik nam de bus om 5 uur vanochtrnd dus heel vroeg op. Ikheb maar twee uur geslapen dus dat ga ik even inhalen. Liefz sanne


  • 11 November 2012 - 09:28

    Ruud:

    Haai Sanne, een mooi verhaa l. Hetgaat wel goed daar, geloof ik. Heb je al belgeno ntmoet? Sorry voorde fouten, maar iik ben net wakkerr. Dus rum helpt tegende k ou met kokos, brrr. Klinkt vies. Nu op naar bondibeach. Praten jullie esperanto of engels. Heb jeno g wargeha d aan de lesen op bona? Liefz Ruud



  • 11 November 2012 - 09:37

    Jolanda Joossen:

    Dag Sanne, Leuk om zo'n enthousiast verhaal te lezen. Klinkt erg gezellig allemaal. Nu na al dat strandgedoe de big city. Veel plezier. xxx Jolanda

  • 11 November 2012 - 09:55

    Frieda:

    Hey Sanne, het klinkt heel leuk daar in Australië! Veel plezier in Sydney, ik hoop voor je dat het even leuk wordt als port macquire.
    Xx frieda

  • 11 November 2012 - 10:45

    Oma:

    Hoi Sanne
    Blij weer iets van je te horen en dan zo een leuk bericht
    Je moet ook maar niet op de fouten letten hoor
    Hoe gaat het met de talen Want zo veel nationaliteiten is ook wel vermoeend
    Het is te hopen dat je nu ook weer zo een gezellige groep hebt in Sydney
    Zijn er niet wat meegereisd Geniet er maar van en past goed op je zelf
    Heb je niet een dagboek bij waar je alle dagen eens wat op schrijft
    Want dat kun je toch niet allemaal onthoudenNu Sanne vele groetjes en een dikke zoen
    van Oma

  • 11 November 2012 - 11:09

    Astrid:

    Jaloersmakend, Sanne, zelfs dat natregenen lijkt me niks erg als je er zo veel plezier en belevenissen voor terugkrijgt! Veel plezier in Sydney! Lieve groet, Astrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 28 Mei 2013
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 7756

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2012 - 07 Maart 2013

Australie, Nieuw Zeeland, Thailand

Landen bezocht: